دوشنبه, 28 آبان 1397 10:30

اطلاعيه مراحل درخواست سنوات تحصيلي

1- بررسی واحدهای گذرانده و واحدهای باقیمانده

2- بررسی مقررات سنوات تحصیلی دانشجو برای هر ورودی 

3- راهنمای درخواست تمدید سنوات توسط دانشجو در صفحه اول سیستم جامع- دانشجویان - قابل رویت می‌باشد

4- ارائه درخواست از طریق سیستم جامع آموزش- پیشخوان خدمت 

5- دانشجویانی که معافیت دائم دارند الزامی است تصویر بارگذاری شود   

6- ملاحظه گردش کار از طریق سیستم جامع حداقل بعد از 10 روز کاری

7- پی‌گیری از سامانه its3.ut.ac.ir  به طریق ثبت و ارسال درخواست – پردیس ها و دانشکده های دانشگاه – پردیس فنی اداره آموزش مقطع کارشناسی – مرحله بعد – انتخاب عنوان (مشکلات مربوط به دانشجویان رشته‌های عمران) درج مشخصات و پی‌گیری موضوع و در انتها ثبت نهایی

8- توجه: یادآوری می‌نماید پاسخ سنوات تحصیلی به ایمیل ثبت شده در سامانه جامع آموزش برای دانشجو ارسال خواهد شد.

9- لطفاً از درخواستهای تکراری جداً خودداری نمایید یک درخواست کفایت 

می نماید. 

10- مهلت ارائه درخواست سنوات تحصیلی از 28/8/97 الی 14/9/97 می‌باشد.

 


ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش
 

اطلاعات تماس:

آدرس : خیابان انقلاب - دانشگاه تهران - پردیس دانشکده‌های فنی - دانشکده مهندسی عمران

صندوق پستی : 11155-4563
کدپستی: 1417613131

تلفن: 61112273-021 ، 66498981-021
نمابر: 66403808-021