چهارشنبه, 25 مرداد 1396 10:56

مقررات کارآموزی

دانشجویان کارشناسی واجد شرایط می توانند به منظور ثبت نام واحد کارآموزی از تاریخ 01/02/1397 لغایت 30/02/1397 طبق مراحل زیر در سیستم جامع گلستان پیشخوان خدمت نسبت به اخذ درس کارآموزی  اقدام نمایند:
Responsive Image

جهت پذیرش در سازمان ها و صنایع جهت گذراندن دوره کارآموزی 1397 لطفا به سامانه ملی کارآموزی به نشانیhttp://karamouzi.irost.ir مراجعه و ثبت نام نمایید.

 

چنانچه متقاضی جایابی از سامانه http://karamouzi.irost.ir می باشید پس از ثبت نام،  گردش درخواست را در سامانه پیگیری فرمایید و با مشاهده تایید مسئول کارآموزی پردیس، نسبت به انتخاب صنعت در سامانه فوق الذکر اقدام نمایید در غیراین صورت درخواست شما ناقص خواهد بود و اقدام موثری صورت نخواهد گرفت.

به اطلاع دانشجویان کارشناسی که تاکنون 90 واحد درسی را گذرانده‌اند می رساند. ضروری است واحد درسی کارآموزی را در تابستان 97 اخذ نمایند. ضمناً به آگاهی می رساند کارآموزی فقط در تابستان ارائه می شود.

 

بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان محترم مقطع کارشناسی رشته مهندسی پردیس فنی رسانیده می شود : 
جهت اخذ دروس پروژه – کارآموزی در نیمسال تابستانی سال تحصیلی 97-96 لازم است مراحل زیر را به انجام رسانند.
   مرحله اول :  
   از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ  1/2/97 لغایت پایان وقت اداری (ساعت 16 ) روز چهارشنبه مورخ  2/3/97 نسبت به ثبت درخواست کارآموزی  از طریق منوی پیشخوان خدمت   و مراحل تائید آن اعم از : تائید سرپرست محترم کارآموزی دانشکده ، تائید کارشناس محترم آموزش دانشکده و تائید کارشناس محترم دفتر ارتباط با صنعت اقدام لازم به عمل آورند. 
   مرحله دوم :  
   از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ  19/3/96لغایت ساعت 23:59 روز چهارشنبه مورخ  23/3/96 نسبت به انتخاب واحد دروس کارآموزی  -- پروژه خود در سیستم جامع اقدام نمایند.
   لازم به ذکر است عدم انتخاب واحد ، به منزله انصراف از درخواست دانشجو می باشد . 

 

جدول حدنصاب واحدهای لازم جهت اخذ کارآموزی مصوب شورای آموزشی پردیس مورخ 17/12/94 
 

 

 

پس ازگذراندن 80  واحد درسی ( با احتساب واحدهای انتخابی نیمسال دوم )

 

در رشته های مهندسی معدن و مکانیک که دارای دو کارآموزی می‌باشند.

 

 

پس از گذراندن درس عملیات واحد 1 به عنوان پیش نیاز

پس از گذراندن 90 واحد درسی  ( با احتساب واحدهای انتخابی نیمسال دوم )

 

در رشته مهندسی شیمی

 

در رشته های مهندسی نفت و پلیمر

 

پس از گذراندن 90 واحد درسی ( با احتساب واحدهای انتخابی نیمسال دوم )

 

در سایر رشته های تحصیلی که دارای یک کارآموزی می‌باشند.

 

 

یادآوری :
  • همزمانی اخذ کارآموزی و درس امکان پذیر نمی‌باشد .  
  • همزمانی اخذ کارآموزی و پروژه در نیمسال تابستان فقط در صورت فراغت از تحصیلی دانشجو تا 31/6  همان سال امکان پذیر می‌باشد .
 
لازم به ذكر است پس از مراجعه حضوري دانشجو به سرپرست كارآموزي دانشكده و مشخص نمودن محل كارآموزي و استاد كارآموزي، دانشجو از منوي پيشخوان خدمت درخواست كارآموزي خود را ثبت نموده، درخواست ابتدا توسط سرپرست محترم كارآموزي آن دانشكده تائيد و سپس توسط كارشناسان محترم آموزش طبق شرايط ذكر شده تائيد مي‌گردد و در پايان با تائيد كارشناس محترم دفتر ارتباط با صنعت، دانشجو مي‌تواند معرفي نامه خود را براي شركت مورد نظر دريافت نمايد.

 

 

برای دریافت اینجا کلیک کنید