شنبه, 09 مرداد 1400 13:25

فراخوان مشارکت در تولید محتوای دوره‌های موک دانشگاه تهران (دوره‌های مهارتی وکاربردی)

بر اساس این فراخوان، دفتر آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی دانشگاه، برقراری عدالت آموزشی در ایران و همچنین گسترش فعالیت‌های سامانه مووک دانشگاه تهران در نظر دارد تا با همکاری و مشارکت متخصصان مجرب، اقدام به تولید و عرضه محتوای دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای در «سامانه موک» دانشگاه کند. به این منظور، از کلیه متخصصان توانمند در زمینه تدریس که تمایل به همکاری و مشارکت در این طرح ارزشمند را دارند دعوت به همکاری می‌شود.

در این مرحله، دوره‌هایی که در افزایش مهارت‌های تخصصی و حرفه‌ای جامعه نقش مهمی داشته و مخاطب گسترده‌ای در جامعه دارد در اولویت اول خواهند بود. علاقه‌مندان در صورت تمایل به همکاری می‌توانند با مراجعه به سامانه مووک دانشگاه https://mooc.ut.ac.ir نسبت به تکمیل فرم درخواست همکاری و ارسال به پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید اقدام کنند. لازم به ذکر است، متعاقباً مدل‌های همکاری برای متقاضیان ارسال خواهد شد.
 

زمینه‌های پیشنهادی جهت تولید محتوا:

  • برنامه‌ نویسی و فناوری اطلاعات : R ، SQL، Oracle و یادگیری ماشین
  • مدیریت و کسب‌و‌کار: دیجیتال مارکتینگ ، تدوین طرح تجاری کسب و کار(BP)، مدیریت برند و تبلیغات و برندسازی شخصی
  • روان‌شناسی: تحلیل رفتار متقابل (TA)، MBTI
  • هنر: ایلاستریتور، ایندیزاین، 3D Max

همچنین دفتر آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران، آمادگی دریافت پیشنهاد در خصوص سایر دوره‌های مرتبط یا تخصصی را نیز دارد.
 

برای دانلود فرم اینجا کلیک کنید.


اطلاعات تماس:

ساختمان مرکزی: خیابان انقلاب، دانشگاه تهران، پردیس دانشکدگان فنی

صندوق پستی : 11155-4563
کدپستی: 1417613131

تلفن: 61112273-021 ، 66498981-021
نمابر: 66403808-021

ساختمان شماره 2: میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، نبش کوچه فروزانفر، پلاک 1431