دوشنبه, 17 شهریور 1399 10:27

قابل توجه داوطلبان آزمون دکتری نیمه متمرکز رشته مهندسی عمران سال 1399

در خصوص نحوه برگزاری آزمون دکتری سال جاری خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
1- تمام اطلاعیه های معاونت آموزشی دانشگاه تهران برای برگزاری آزمون دکتری 1399 در سایت دانشگاه به آدرس academics.ut.ac.ir قابل دسترسی است.
2- تمام اطلاعیه های کمیته برگزاری آزمون دکتری مهندسی عمران سال 1399 در سایت دانشکده مهندسی عمران به آدرس civeng.ut.ac.ir قابل دسترسی است.
3- برای پرسش و پاسخ می توانید با آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مکاتبه نمایید. در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.
4- برگزاری بخش مصاحبه آزمون دکتری سال 1399 در دانشکده مهندسی عمران شامل دو مرحله می باشد:
•    تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون دکتری: در این مرحله داوطلبان در بازه زمانی 1399/06/29 لغایت 1399/06/31، علاوه برثبت نام در سایت academics.ut.ac.ir و بارگذاری تمام مدارک در سیستم جامع آموزش دانشگاه (EMS)، مجدد تمام مدارک را به تفکیک در زیر شاخه های مختلف (مدارک آموزشی، فرم اظهارنامه، مقالات کنفرانسی، مقالات ژورنال، کتاب و ...) ذخیره و در مجموع فایلها را زیپ نموده و به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ایمیل نمایید. ثبت مدارک آموزشی و پژوهشی در سامانه جامع آموزش و ارسال آن از طریق ایمیل در بازه های زمانی مقرر الزامی است. عدم انجام هریک از مراحل تشکیل پرونده در بازه های زمانی مقرر، انصراف از شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تلقی می گردد.
فرمت نامگذاری فایل نهایی زیپ شده برای ایمیل به صورت زیر است:
PHD99- Field – Surname-First Name (PHD99-ERQ-Ahmadi- Ahmad)
مخفف برای کلیه گرایش ها در جدول زیر آمده است:

گرایش

مخفف Field

سازه

زلزله

ژئوتکنیک

راه و ترابری

مدیریت منابع آب

مدیریت ساخت

محیط زیست

سازه های دریایی

آب و سازه های هیدرولیکی

STR

ERQ

GEO

ROAD

WAT

MAN

ENV

MAR

HYD



آماده سازی زیر شاخه‌ها در فایل زیپ نیز مطابق شکل زیر انجام گردد.

 

 

 •    برگزاری مصاحبه:پس از امتیاز دهی مدارک آموزشی و پژوهشی داوطلبان آزمون دکتری مهندسی عمران، مصاحبه با دواطلبان به صورت مجازی انجام خواهد گردید و بازه زمانی مصاحبه متعاقبا اعلام خواهد شد.





چک لیست مدارک آموزشی و پژوهشی مورد نیاز برای تشکیل پرونده


(داوطلبان آزمون دکتری نیمه‌متمرکز)


به استحضار می رساند که جهت تشکیل پرونده، ارائه مدارک زیر ضروری می باشد.
1)    تاییدیه ثبت نام نهایی در سامانه جامع  آموزش (EMS)دانشگاه تهران
2)   فرم اظهار نامه علمی که در سایت دانشکده مهندسی عمران بارگذاری شده است (دقت شود باید در همان فرمت اکسل ارسال گردد و ستون های رنگی توسط دانشکده تکمیل می‌گردند).
3)   فرم تاییدیه صحت اظهار نامه علمی که در سایت دانشکده مهندسی عمران بارگذاری شده است (پس از تکمیل فرم و امضا، اسکن و ارسال گردد).
4)    سه فرم تکميل‌شده توصيه‌نامه علمي از استادان خود که لزوماًيکي از آنها توسط استاد راهنماي پايان‌نامه دوره کارشناسي ارشد تکمیل شده باشد.
5)    تصویر مدرک زبان انگلیسی که حاوي تاريخ امتحان و نمره زبان باشد.
6)    تصویرمدرک دیپلم
7)    تصویرمدرک کارشناسی و کارنامه دوره کارشناسي.
8)    تصویرمدرک کارشناسی ارشد (برای فارغ‌التحصيلان) و کارنامه دوره کارشناسي ارشد (برای فارغ‌التحصيلان و برای دانشجويان).
9)    متن کامل مقالات کامل پذیرفته شده در ژورنال به همراه نامه پذيرش همراه با‌ ثبت آدرس اينترنتي (URL)‌ در فرم اظهارنامه. همچنین همراه با نامه پذیرش، نامه تاییدیه مقاله پذیرفته شده از استادراهنما در سربرگ دانشگاه و ممهور به مهر دانشکده ارائه شود (در صورت عدم تایید پذیرش مقاله توسط استاد راهنما، مقاله امتیازدهی نخواهد شد). ضمنا مقالات Submit به هیچ عنوان در پرونده درج نمی شود، لذا از ارائه آن جدا خودداری فرمایید.
10)    متن مقالات کامل چاپ‌شده در ژورنال به همراه صفحه شناسنامه ژورنال همراه با ثبت DOI مقاله در فرم اظهارنامه. همچنین برای مقالات پذیرفته شده و یا چاپ شده ژورنالهایISI حتمابه لینک های زیر مراجعه نموده و با تایپ نام ژورنال یا ISSN، صفحه نتیجه که شامل مشخصات ژورنال است را چاپ نموده و ارائه نمایید. ضمنا در لینک دوم شاخص Q را اخذ نمایید و در فرم اظهار نامه ثبت کنید.


https://mjl.clarivate.com/search-results

https://www.scimagojr.com/journalrank.php


11)    متن مقالات کامل چاپ‌شده در کنفرانس‌ها به همراه تصویر گواهی شرکت در کنفرانس و تصویر صفحه مقاله چاپ‌شده در کتابچه مجموعه چکیده مقالات همراه با ثبت آدرس اينترنتي (URL)کنفرانس در فرم اظهارنامه (در صورت عدم ارائه تصویر کتابچه چکیده مقالات و یا گواهی حضور، مقاله امتیازدهی نخواهد شد)
12)    تصویر مدرک رسمي تاييدکننده سهميه‌هاي مربيان و ايثارگران.
13)    تصویر صفحه روی جلد کتاب به همراه فهرست مطالب و صفحه‌ای که اطلاعات شناسنامه‌ای کتاب و شابک در آن ثبت شده است.
14)    تصویر تشویق‌نامه‌های علمی در جشنواره‌ها و المپیادهای علمی
15)    تصویر گواهی رتبه (اول تا سوم) دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد
16)    کارنامه مرحله اول و دوم سازمان سنجش
لازم به ذکر است که تصویر مدارک باید کاملا واضح و خوانا باشد (اسکن رنگی با اسکنر و یا در صورت استفاده از موبایل با نرم افزاهایی مانند CAM  اسکنرر تصویر برداری انجام شود)‌‌.


اطلاعات تماس:

ساختمان مرکزی: خیابان انقلاب، دانشگاه تهران، پردیس دانشکدگان فنی

صندوق پستی : 11155-4563
کدپستی: 1417613131

تلفن: 61112273-021 ، 66498981-021
نمابر: 66403808-021

ساختمان شماره 2: میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، نبش کوچه فروزانفر، پلاک 1431