به اطلاع دانشجویان کارشناسی میرساند دانشجویانی که وارد ترم 9 میشوند میبایست درخواست سنوات خود را در پیشخوان خدمت سیستم جامع ارائه دهند و تیک تایید و ارسال را اعمال نمایند در غیر این صورت برای کارشناس موردی ارسال نخواهد شد. مهلت ارائه درخواست سنوات از 7/2/99 لغایت 14/2/99 می باشد. لطفا دقت و پیگیری لازم به عمل آید.
مراحل ارائه درخواست سنوات تحصیلی در کارشناسی برای نیمسال اول سال تحصیلی 99 (3991)
- بررسی واحدهای گذرانده و واحدهای باقیمانده (گزارش 272)
- دانشجویان از ترم 9 شامل سنوات اضافه میباشند.
- راهنمای درخواست تمدید سنوات توسط دانشجو در صفحه اول سیستم جامع- دانشجویان - قابل رویت میباشد
- ارائه درخواست از طریق سیستم جامع آموزش- پیشخوان خدمت
- دانشجویانی که معافیت دائم دارند الزامی است تصویر بارگذاری شود
- ملاحظه گردش کار از طریق سیستم جامع حداقل بعد از 10 روز کاری
- پیگیری از سامانه ut.ac.ir به طریق ثبت و ارسال درخواست – پردیسها و دانشکده های دانشگاه – پردیس فنی اداره آموزش مقطع کارشناسی – مرحله بعد – انتخاب عنوان (مشکلات مربوط به دانشجویان رشتههای عمران) درج مشخصات و پیگیری موضوع و در انتها ثبت نهایی
- توجه: یادآوری مینماید پاسخ سنوات تحصیلی به ایمیل ثبت شده در سامانه جامع آموزش برای دانشجو ارسال خواهد شد.
- دانشجویان میبایست پس از تایید سنوات از سوی آموزش دانشگاه، نامه نظام وظیفه خود را اخذ نموده و به نظام وظیفه مراجعه نمایند.
- لطفاً از درخواستهای تکراری جداً خودداری نمایید یک درخواست کفایت
مینماید. - مهلت ارائه درخواست سنوات تحصیلی از 7/2/99 الی 14/2/99 میباشد.
زمانیکه درخواست تمدید سنوات در پیشخوان ارائه نمودید به سرکار خانم معظمی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ذکر نام و شماره دانشجویی اطلاع دهید.