دوشنبه, 14 تیر 1400 21:14

ضوابط جدید امتحانات در صورت قطع برق

قابل توجه دانشجویان محترم

با توجه به مشکلات مربوط به قطع برق و اینترنت در روزهای اخیر، تصمیمات معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس دانشکده های فنی در مورد برگزاری امتحانات پایان ترم به شرح زیر اطلاع رسانی می شود:

- از آنجا که مشکل قطعی برق به احتمال زیاد ادامه خواهد داشت، امتحانات پایان ترم بر اساس برنامه اعلام شده برگزار می ‏شوند و تغییر تاریخ امتحان نهایی مجاز نمی باشد. در موارد بسیار ضروری ناشی از قطع برق و درصورت موافقت کلیه دانشجویان و استاد درس، تاریخ جدیدی در بازه ۲۵ الی ۲۷ تیر به معاون اموزشی دانشکده پیشنهاد و با توجه به تراکم دروس و تداخل احتمالی امتحانات در این بازه نسبت به ان تصمیم گیری میشود. در صورت موافقت، تغییر مجدد زمان امتحان در هیچ شرایطی امکان پذیر نخواهد بود.

- به استادان توصیه می شود زمان امتحان را تا حدامکان کوتاه درنظر بگیرند تا تعداد دانشجویانی که به مشکل برق برخورد می کنند کمتر باشد.

- به دانشجویان اطمینان خاطر داده می شود در صورت بروز مشکل برق یا اینترنت، از آنها امتحان مجدد گرفته خواهد شد و نباید از این جهت نگرانی داشته باشند.

- در صورت وجود مشکل برق یا اینترنت برای برخی دانشجویان، سعی شود امتحان مجدد در همان روز امتحان اصلی برگزار شود. این دسته از دانشجویان لازم است فورا مشکل را به استاد درس گزارش نمایند. در صورتی که برگزاری امتحان مجدد در همان روز امتحان امکان‏پذیر نباشد، با هماهنگی با معاونت آموزشی دانشکده، از بازه زمانی بیست و پنجم تا بیست و هفتم تیرماه برای برگزاری امتحان مجدد استفاده شود.

- به دانشجویان محترم توصیه می شود با شارژ کامل گوشی و لپ تاپ در جلسه امتحان حاضر شوند و هیچ گونه استرس و نگرانی ای بابت مشکلات احتمالی مربوط به برق یا اینترنت نداشته باشند.

- بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه، مهلت ثبت نمرات در سامانه آموزش (برای کلیه دروس نظری، سمینار و پروژه دار) چهارم مرداد ماه است و این شامل امتحانات به تعویق افتاده نیز می شود.


اطلاعات تماس:

ساختمان مرکزی: خیابان انقلاب، دانشگاه تهران، پردیس دانشکدگان فنی

صندوق پستی : 11155-4563
کدپستی: 1417613131

تلفن: 61112273-021 ، 66498981-021
نمابر: 66403808-021

ساختمان شماره 2: میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، نبش کوچه فروزانفر، پلاک 1431